zondag 22 februari 2015

Twee poesjes!

Knevel en van den Brink,

In juli 2011, word ik op een morgen wakker, en hoor zacht gemiauw van poezen. Wij hebben zelf een poes, maar dit geluid is anders. Het lijkt  wel of ik kittens hoor.......... Maar wij hebben geen kittens..........
Als ik een half uurtje later op sta, en naar beneden loop, krijg ik een cadeautje!!!

Als ik de keukendeur open, kijk ik uit op het terras. Daar zitten twee kittens op mijn tuintafel. Tegen elkaar aan, alsof ze bij elkaar bescherming zoeken. een zilver/blauw grijze, en een grijs/geel gestreepte. Ik houd m'n adem in, en durf bijna niet te bewegen. Als ze me zien, dan vluchten ze waarschijnlijk.
Voorzichtig haal ik mijn fototoestel, en sluip naar het raam om foto's te maken. Vooral met het idee, om het aan Theo en de kinderen te laten zien. Want die geloven me nooit.......

 Ze blijven heel de dag op en rondom het tuin stel, en zijn duidelijk uitgeput. We zetten voer neer en water. Langzaam maar zeker gaan ze eten en drinken, maar ze blijven er vrij zwak uit zien.
Ik ben op slag verliefd. Hoe leuk is dat......... TWEE KITTENS.

Ze  raken aardig gewend, en komen op den duur ook binnen. Al snel nemen ze de regie over in huis (zoals katten dat wel vaker doen). Ze liggen in de lekkerste stoelen, zeuren om eten of drinken, en ze stelen onze harten. Nu nog een naam verzinnen voor het duo. Mijn zoon komt met het idee om ze Knevel en van den Brink te noemen....... Geweldig!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Paddenstoelen tasje met kabouter

  Paddenstoel met kabouter. Dit huisje is met witte wol, en naald 4,5 gebreid. 50 steken opzetten en 3 naalden in boordsteek breien, 2 recht...